سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

یادگیری voip چه مزایایی دارد؟

۱۹ بازديد

مزایای VoIP چیست

VoIP یا پروتکل انتقال صدا از طریق اینترنت، به فناوری ارتباط تلفنی و تصویری بر بستر اینترنت گفته می‌شود. از زمان ظهور تکنولوژی VoIP، شرکت‌های زیادی آن را جایگزین روش‌های قدیمی‌تر کردند. استفاده از این تکنولوژی به شما کمک می‌کند کنترل بهتری روی شبکه تلفن داخلی و تماس‌های خارجی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم اهمیت، مزایای VoIP را به شما نشان دهیم.

ویدیو پیشنهادی : آموزش VoIP 

در دنیای دیجیتال امروز، سازمان‌ها برای موفقیت نیاز دارند تا همگام با تکنولوژی پیشرفت کنند و سیستم‌های ارتباطی خود را ارتقا دهند. VoIP یکی از فناوری‌های مدرن ارتباطی است که می‌توانید برای بهبود ارتباطات مخابراتی سازمانتان از آن استفاده کنید.

بعد از راه‌اندازی VoIP و آموزش اولیه به راحتی می‌توانید از مزایای VoIP بهره ببرید:

 

مزایای VoIP چیست

 

مقرون به صرفه تر شدن هزینه های ارتباطی

اگر از پرداخت هزینه‌های سنگین قبض‌های تلفن خسته شده‌اید، VoIP تنها راه‌حل شما برای نجات سازمان از آن‌هاست. استفاده از مزایای VoIP مانند برقراری ارتباط کاربران با یکدیگر به صورت کاملاً رایگان یا با نرخ مکالمه بسیار کمتری نسبت به ارائه‌دهندگان عادی انجام می‌شود. تنها شرط استفاده از این کاربرد VoIP اتصال کاربران به اینترنت است.

VoIP به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از تلفن‌های دردسترس خود که به اینترنت متصل می‌شوند، از مکالمات نامحدود لذت ببرید.

قیمت این مکالمات در مقایسه با شارژهای دقیقه‌ای شرکت‌های تلفنی بسیار به صرفه‌تر است. این ارائه‌دهندگان خدمات بسته‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بسته‌ای را متناسب با اندازه شرکتتان و نیازهای کسب‌وکاری خود و با توجه به بودجه سازمان انتخاب کنید.

 

سخت افزار و نرم افزار ارزان قیمت

ممکن است فکر کنید برای استفاده از VoIP نیاز به سخت‌افزار یا نرم‌افزارهای گران‌قیمت دارید. نگران نباشید! نصب و راه‌اندازی VoIP به هیچ عنوان کار دشوار یا پرهزینه‌ای نیست. شما با استفاده از تجهیزاتی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی از امکانات VoIP بهره ببرید.

 

 سایر امکانات VoIP

 

به عنوان مثال اگر در نظر دارید از طریق رایانه از این فناوری استفاده کنید، می‌توانید همان رایانه داخل سازمان را با همان کارت صدایی که دارد، به کار بگیرید. حتی می‌توانید از هدست، میکروفون یا بلندگو بسته به نیاز و اولویتتان استفاده کنید.

بعضی از ارائه‌دهندگان خدمات ممکن است برای بهره‌مندی از مزایای VoIP به تلفن‌های VoIP نیاز داشته باشند. البته قیمت این تلفن‌ها چندان پرهزینه نیست. حتی در برخی موارد ممکن است این تلفن‌ها توسط ارائه‌دهندگان VoIP با هزینه‌های بسیار جزئی ماهیانه قابل تهیه باشند.

ویدیو پیشنهادی : آموزش Call File در استریسک

راه اندازی سریع VoIP

بسیاری از تکنولوژی‌ها برای نصب و راه‌اندازی به فرایندهای زمان‌بر و طولانی نیاز دارند. به همین دلیل سازمان‌های زیادی حاضر به استفاده از تکنولوژی‌های جدید نیستند؛‌ حتی اگر مزایای بسیاری برایشان داشته باشد. اما جالب است بدانید که راه اندازی VoIP به قدری راحت است که به هیچ تکنسینی برای نصب آن نیاز ندارید.

10 زبان خارجی برتر برای یادگیری

همه زبان های خارجی ذکر شده در این مقاله حیاتی هستند. شکی نیست که زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی فعلی در سطح جهان مهمترین و پرکاربرد ترین زبان خارجی برای یادگیری است به همین دلیل در این لیست گنجانده نشده است.

در ادامه 10 زبان خارجی برتر که می توانید یاد بگیرید را ذکر خواهیم کرد.

اجازه دهید شروع کنیم.

1- فرانسوی (Français)

فرانسوی محبوب ترین زبان خارجی برای یادگیری است و دلایل یادگیری آن آشکار هستند. با وجود بیش از 30 کشور فرانکفونی در سراسر جهان، تقریبا 300 میلیون فرانسوی زبان در سراسر جهان زندگی می کنند.

بقیه مطلب در چرب زبان

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد