بهترین نرم افزار برای طراحی وب سایت

۱۷ بازديد

نرم افزارهای طراحی وب سایت را بشناسید

در حیطه خطور آموزش طراحی وب سایت و در حوزه نرم افزاهای  طراحی وب سایت داشتن ابزارهای حرفه‌ای و کارآمد سبب راحتی کار شما در کنترل یک پروژه می‌شود. به همین دلیل برای مدیریت یک پروژه به صورت کاملا حرفه‌ای از IDE باید استفاده کرد. این ابزار که مخفف Integrated Development Environment می‌باشد به منظور یک محیط کاملا یکپارچه‌ای است که ابزارهای لازم برای یک طراحی سایت را در اختیار او قرار می‌دهد و می‌توان از آن برای خلق بخش‌های مختلف یک وب سایت استفاده کرد.

 

همچنین این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید کدهای خود را کوتاه تر از حالت معمولی نیز نگارش کنید و باعث افزایش سرعت کار شما در پروژه‌های سنگین می‌شود، در ادامه مقاله به معرفی نرم افزارهای طراحی وب سایت بسیار جذاب و حرفه ای خواهیم پرداخت.

نرم افزار طراحی وب سایت Google Web Designer

اگر شما یک طراح مبتدی هستید و یا میخواهید به صورت تخصصی فقط بر روی تولید صفحات وب و یا کمپین‌های تبلیغاتی تمرکز کنید، حتما باید از Google Web Designer استفاده کنید. این ابزار که بر پایه HTML5 طراحی شده است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک وب سایت ایستای بسیار جذاب را خلق کنید.

سادگی در کدنویسی و همچنین داشتن ظاهری کاملا حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید پروژه خود را به راحتی مدیریت کنید و به سرعت پروژه خود را گسترش دهید. توجه داشته باشید که این ابزار به صورت رایگان طراحی شده است و می‌توانید با دانلود یک نسخه از آن بروزرسانی‌های دیگر برنامه را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

نرم افزار طراحی وب سایت Google Web Designer

 

ویژگی‌های برنامه Google Web Designer

  • امکان کامل کردن کدها به صورت خودکار
  • داشتن قابلیت نمایش پروژه به صورت زنده بعد از نوشتن کد
  • توانایی طراحی تبلیغات‌های حرفه ای مبتنی بر سرویس‌های DoubleClick و AdMob
  • توانایی تنظیم محیط ویرایشگر به صورت کاملا دلخواه
  • قابلیت استفاده از پوسته‌های آماده
  • قابلیت کار بر روی ظاهر سایت بدون نیاز به کدنویسی

نرم افزار طراحی وب سایت Dreamweaver

برنامه Dreamweaver به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین برنامه‌های طراحی وب سایت شناخته می‌شود. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید انواع مختلفی از کدها را در پروژه خود قرار دهید و از آنها در خلق یک سایت حرفه‌ای کمک بگیرید.

بیشتر از این برنامه در طراحی سایت‌هایی با زبان PHP استفاده می‌شود و در کنار آن شما می‌توانید کدهایی چون CSS، HTML، JS و... را نیز در پروژه خود استفاده کنید. سادگی طراحی محیط این برنامه باعث شده است که شما بتوانید به صورت همزمان پروژه خود را طراحی کنید و در صفحه کناری به صورت زنده روش کار خود را مشاهده کنید.

 

 

 

همچنین برای راحتی کار شما با برنامه نویسی HTML بخش‌هایی در برنامه قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از آنها بدون کدنویسی برخی از المان‌ها همانند لیست‌ها و یا جداول را برای خود به وجود آورید.

ویژگی های برنامه Dreamweaver

  • توانایی برنامه‌نویسی زبان‌های مختلف تحت وب
  • توانایی مدیریت کردن فایل‌ها و پوشه‌های پروژه
  • نمایش زنده پروژه در هنگام کار
  • وجود ابزارهای بسیار زیاد برای خلق فایل‌های HTMl
  • توانایی استفاده از تمپلیت‌های موجود

نرم افزار طراحی وب‌سایت Rapidweaver

اگر خیلی علاقه مند به کدنویسی مبتنی بر HTML5 و یا CSS نیستید، می‌توانید از برنامه Rapidweaver برای طراحی وب سایت استفاده کنید. با استفاده از این برنامه شما می توانید در عرض کمتر از یک ساعت یک سایت ایستا و بسیار حرفه ای را خلق کنید و فقط کافیست تا با کلیک کردن و جا به جایی عناصر موجود در صفحه، سایت خود را ویرایش کنید.

بخش جذابی که باعث شده است تا افرادی که تازه کار هستند و یا نیازمند طراحی سریع یک وب سایت هستند به این برنامه رجوع کنند، وجود تم‌های بسیار فراوانی است که این برنامه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. البته باید این موضوع را مدنظر داشت که در این برنامه می‌توانید کدهای خود را نیز وارد کنید، اما بیشتر کار در این برنامه به صورت Drag&Drop انجام خواهد شد.

نرم افزار طراحی سایت Rapidweaver

 

ویژگی های برنامه Rapidweaver

  • سرعت بالا در طراحی وب سایت
  • بدون نیاز به کدنویسی
  • قابلیت اضافه کردن و یا حذف کردن آبجکت‌ها به صورت دستی
  • قابلیت استفاده از تم‌های مختلف بر روی سایت خود
  • پشتیبانی از جدیدترین روش‌های کدنویسی مثل HTML5 و یا CSS3
  • قابلیت شخصی سازی کامل محیط برنامه

نرم افزار طراحی سایت KompoZer

برنامه طراحی وب سایت KompoZer شاید یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین نرم افزارهای طراحی وب سایت باشد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به راحتی و فقط با کلیک کردن و بدون حتی یک خط کدنویسی پروژه خود را آماده کنید. در ابتدا این برنامه از CSS به منظور افزایش زیبایی یک وب سایت پشتیبانی نمی‌کرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد